شب بخیر و لالایی ...

**فریاد بی صدا**

هر آن کس که بداند و نخواهد که بداند بیدارش نکنید خفته بماند...

شب بخیر و لالایی ...

دیگه دیر وقته عزیز دلم* هستی من* عمر من* بهتره که

 

بخوابی تابیخوابی بیشتر از این اذیتت نکنه* بخواب گل

 

من*** شبت بخیر ***

  *******************************

لالایی کن بخواب قشنگ ترین یارم. لالایی کن بخواب معنی عشقم. الهی بمونی تو سرنوشتم. لالایی کن، شبت بخیر عزیزم، تموم عشقمو میریزم به پایت.

 

  *******************************

هرشب، شب بخيري به تو گفتم و جواب تو را ازسكوت خوابهايم شنيدم. فرقي نداشت كه فاصله دستهايمان چند فانوس ستاره باشد، پس دلواپس انزواي اين روزهاي من باش، اگر به حجله اي خيس در حوالي خيابان خاطره برخوردي ...

 

  *******************************

 



نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت12:12---13 مهر 1391
به خودم می بالم .
با کسی
سبز تر از عشق رفاقت دارم


ساناز
ساعت10:51---13 مهر 1391
سلام مرسی که به وبم سر زدی من لینکت کردم گلم تو هم لطفا لینکم کن ..مرسی

دل نوشته
ساعت1:52---13 مهر 1391
دوست عزیز خوشحال شدم که به وبم سر میزنی
برای نظر به هر پست زیر هرمطلبم نوشته شده نظربدهید روی ان کلیک کنی میتونی نظر بدهی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ] [ 1:28 ] [ **فریاد بی صدا** ] [ ]